Lukk This site will store cookies on your computer. If you continue to use our site you agree to the way we use cookies. You will only get this information once, therefore it will not be shown the next time you visit our site. Read more about cookie usage her

Support som passer

Uansett om du er stor eller liten kunde, vil vi alltid kan tilby deg riktig assistanse.

Vi tilbyr en rekke servicealternativer, la oss gå gjennom dine behov sammen. Det er mulig du har en del utstyr som er kritisk for driften av din bedrift, dette vil derfor trenge større servicebehov enn vanlig utstyr. Våre alternativer kan tilpasses dine behov tilsvarende, noe som betyr at du kun betaler for det du virkelig trenger.

Service_1

Felt Service

Hvis du regelmessig bruker SCAN COIN utstyr og trenger tryggheten om at service er tilgjengelig når du trenger det, så er dette løsningen for deg.

Mer info

Perfekt for:

  • Brukere som er avhengig av høy opptid på sitt utstyr 
  • Brukere som ønsker alt inkludert service
 

Felt Service

SCAN COIN kan tilby servicekontrakter med dekning for utstyr eller systemer, støttet av vårt felt service team. Servicekontraktskunder ber prioritert og bestiller service på vårt servicesenter og mottar hjelp på stedet. Alle deler og arbeids kostnader dekkes av servicekontrakten

Hjelp hos kunde er normalt tilgjengelig mellom kl. 08:00-16:00, mandag - fredag, og vi hjelper deg vanligvis innen en arbeidsdag.

 

Tilbehør

Service_2

Forsendelse til vårt serviceverksted

Med mindre utstyr, kan det være mer praktisk og kostnadseffektivt å arrangere en reparasjon eller en tjeneste på et av våre verksteder. Det kan gjøres enkelt ved å legge ved et formular som beskriver feilen og er spesielt gunstig for utstyr som små seddeltellere, mynttellere e.lign.

Mer info

Perfekt for:

  • Kunder som bruker seddeltellere og små mynttellere 
  • Kunder med mange maskiner, som vil ha kostnadseffektiv og effektiv støtte 
  • Kunder som ønsker støtte med kontrollerte og budsjetterte kostnader
 

Forsendelse til vårt serviceverksted

Sammen med et utfylt formular, kan enheten sendes til vår service verksted for rask service og retur.

For kunder med et stort antall små maskiner, kan dette ofte være en svært effektiv metode for å sikre en rask retur av produktet. Det vil også kunne være mulig å bestille en lånemaskin, slik at denne kan sirkulere til alle enhetene er reparert.

 

Tilbehør

Service_3

Utvidet servicetid

For kunder som har kritiske krav – slik som ekstra skift eller døgnkontinuerlig drift, kan SCAN COIN tilbyr en rekke alternativer fra telefonsupport til oppmøte med service på stedet – døgnet rundt!

Mer info

Perfekt for:

  • Tellesentral og CIT operasjoner med utvidet skift mønstre
  • Steder med sesongarbeid eller arrangementet basert på kritiske operative krav
 

SCAN COIN AS har en stab av godt kvalifiserte teknikere, samt forhandlere og serviceagenter over hele Norge. Dette vil gi deg som kunde trygghet når du kjøper et produkt fra oss. Vi kan levere serviceløsninger spesialtilpasset dine behov, om det for eksempel gjelder 24/7 service tilgjengelighet eller hyppig periodisk vedlikehold.

Gi oss beskjed om ditt behov, så skreddersyr vi en serviceløsning for deg!

 

Tilbehør